Немања Окиљевић
Рођен 1987. у Скопљу. Године 2011. дипломирао на одсеку зидно сликарство на Факултету примењених уметности у Београду. Учествовао на више уметничких колонија и ликовних радионица широм Србије. Излагао на једној самосталној и више групних изложби. Радио илустрације за поједине часописе, имао радионицу цртања и сликања у Обреновцу и осликани мурали у Вишеграду и Обреновцу, члан УЛУПУДСа. Живи и ради у Београду.
Садржајним потезом, оштрог пера и изразито снажним цртежом, Немања Окиљевић на представља низ ликова психолошки простудираних, помало и застрашујућих, али занатски и композиционо уклопљени у његов „сценарио“. Човеколике птице, „мали“ људи широко отворених очију у ишчекивању неких загонетних појава, добили су улогу којом Немања нама посматрачима дочарава његов свет маште. Немањина креативноса искреност и непосредност у живописном приказу кроз називе самих радова показује своје идејно расположење и упознаје нас са „добрим пастиром“, „бригадиром“, „естрадном звездом“, „плашљивком“, ту је и , „пропаст“, „срамота“, „уметник“, „прилагођавање“…
Уметник је овом изложбом показао динамичност живота у његовим сложеним појавама. Вештим преплетањем линија и новом инспирацијом очекујемо да нас Немања следећим представљањем још једном орасположи креативним ликовним тражењем.
Зорица Ђерманов, историчар уметности
Плакат:
 Немања Окиљевић
Немања Окиљевић
Рођен 1987. у Скопљу. Године 2011. дипломирао на одсеку зидно сликарство на Факултету примењених уметности у Београду. Учествовао на више уметничких колонија и ликовних радионица широм Србије. Излагао на једној самосталној и више групних изложби. Радио илустрације за поједине часописе, имао радионицу цртања и сликања у Обреновцу и осликани мурали у Вишеграду и Обреновцу, члан УЛУПУДСа. Живи и ради у Београду.
Садржајним потезом, оштрог пера и изразито снажним цртежом, Немања Окиљевић на представља низ ликова психолошки простудираних, помало и застрашујућих, али занатски и композиционо уклопљени у његов „сценарио“. Човеколике птице, „мали“ људи широко отворених очију у ишчекивању неких загонетних појава, добили су улогу којом Немања нама посматрачима дочарава његов свет маште. Немањина креативноса искреност и непосредност у живописном приказу кроз називе самих радова показује своје идејно расположење и упознаје нас са „добрим пастиром“, „бригадиром“, „естрадном звездом“, „плашљивком“, ту је и , „пропаст“, „срамота“, „уметник“, „прилагођавање“…
Уметник је овом изложбом показао динамичност живота у његовим сложеним појавама. Вештим преплетањем линија и новом инспирацијом очекујемо да нас Немања следећим представљањем још једном орасположи креативним ликовним тражењем.
Зорица Ђерманов, историчар уметности

 
                     
                     
                     
                    